نمایشگاه اصفهان ۱۴۰۲

نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن، سیمان و فولاد در اصفهان

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن، سیمان، فولاد، راهسازی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته که دی ماه سال ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار گردید فرصت بسیار مناسبی را جهت مغالان این حوزه به وجود آورد تا آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در این زمینه به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه که از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار گردید و با توجه به جایگاه اصفهان در این حوزه ، فرصت مناسبی را در اختیار فعالان این صنف قرار داد تا آخرین دستاوردهای خود را با سایر صنعتگران به اشتراک بگذارند.

نمایشگاه اصفهان 1402
نمایشگاه اصفهان ۱۴۰۲

اپال ماشین و نمایشگاه ماشین آلات معدن

شرکت لیفتراک سازی اپال ماشین نیز با توجه به طیف محصولات خود که می توانند در زمینه معدن، سیمان و فولاد مورد استفاده قرار گیرند حضور موثری در نمایشگاه اصفهان داشت و از آخرین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی کرد.

یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه فعالان حوزه معدن، سیمان و فولاد قرار گرفت لیفتراک ۱۰ تن اپال ماشین می‌باشد که با توجه به آماده تحویل بودن آن و تجهیز شده با امکانات کاملی که دارد درخواست های زیادی را به وجود آورد.

علاوه بر لیفتراک ۱۰ تن، لیفتراک ۳ تن دیزل اپال ماشین نیز توانست مورد توجه بازدید کنندگان از جمله فعالان حوزه سیمان  و کاشی و سرامیک قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش و استعلام قیمت
×

سلام! برای ارائه انواع لیفتراک، جک پالت، استاکر و قطعات یدکی در خدمتتون هستیم.

 

× مشاوره رایگان و درخواست پیش‌فاکتور