با رشد و گسترش صنایع در دنیا و با افزایش تولیدکنندگان محصولات صنعتی علاوه بر کیفیت و مرغوبیت کالای تولیدی، ارائه خدمات پس از فروش به خریدار بسیار هائز اهمیت میباشد تا جایی که شراط خدمات پس فروش و نحوه ارائه این خدمات به ابزاری جهت جذب مشتری و ایجاد مزیت رقابتی تبدیل شده است.

مطمئنا اولین گزینه برای خریدکالا یا محصول صنعتی، کیفیت تولید آن محصول می‌باشد. طراحی مناسب، تکنولوژی پیشرفته در ساخت، مواد اولیه مرغوب  و… به تولید با کیفیت یک کالای صنعتی ختم خواهد شد اما مطمئنا یک کالای صنعتی هراندازه که مرغوب و با کیفیت باشد نیاز به تعمیر و نگهداری خواهد داشت به همین خاطر ارائه خدمات پس از فروش توسط تولید کننده، باعث اطمینان خاطر خریدار و مصرف کننده خواهد شد.

ارائه خدمات پس از فروش برای لیفتراک و تجهیزات انبارداری نیاز به کادر فنی مجرب و ماهر و هم‌چنین امکان تامین قطعات یدکی مناسب و با کیفیت دارد به همین خاطر شرکت اپال ماشین با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه با ایجاد واحد خدمات پس از فروش مجهز و واحد قطعات یدکی و با بهرمندی از کارشناسان فنی ماهر اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خود نموده است.

گارانتی محصولات ارائه شده توسط شرکت اپال ماشین شامل سرویس های دوره ای رایگان و ارائه خدمات در محل مشتری و تامین قطعات یدکی اورجینال می‌باشد.

شرکت اپال ماشین نسبت به ارائه لیفتراک و تجهیزات انبارداری باکیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب خود را متعهد دانسته به همین خاطر پس از ارائه خدمات مورد نیاز گزارشی از شرح کار انجام شده به مشتری ارائه داده تا خریدار نیز از شرایط لیفتراک و دستگاه خود آگاهی کامل داشته باشد.

اپال ماشین خاورمیانه

علاوه بر این شرکت اپال ماشین با داشتن کادر فنی ماهر و توانمند آماده عقد قرارداد با شرکت‌های صنعتی جهت ارائه خدمات تعمیر و نگهداری و تامین قطعات یدکی انواع لیفتراک دیزل، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک برقی و تجهیزات انبارداری از قبیل استاکر، جک پالت، پالت تراک و ریچتراک موجود در آن مجموعه می‌باشد.

خدمات پس از فروش اپال ماشین

تعمیرات انجام شده و قطعات یدکی ارائه شده توسط شرکت اپال ماشین دارای گارانتی به مدت زمان مشخص می‌باشد.

کلیه لیفتراک‌ها و تجهیزات انبارداری صفر که توسط شرکت اپال ماشین ارائه می‌گردد دارای ۲۰۰۰ ساعت یا یکسال گارانتی می‌باشد که بر طبق قرارداد امضا شده لازم الاجرا می‌باشد.

کلیه قطعات یدکی ارائه شده توسط شرکت اپال ماشین برحسب نوع قطعه دارای ضمانت تعویض و یا ضمانت عودت می‌باشد.

خدمات ارائه شده توسط شرکت اپال ماشین خاورمیانه شامل :

  •  ارائه گارانتی و سرویس‌های دوره‌ای مربوط به لیفتراک و تجهیزات انبارداری صفر
  •  عقد قرارداد تعمیر و نگهداری لیفتراک و تجهیزات انبارداری (لیفتراک دیزل، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک برقی، استاکر، جک پالت و …) با مجموعه‌های صنعتی
  •  بازسازی و اورحال کامل لیفتراک دیزل، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک برقی و هم‌چنین تجهیزات انبارداری 
  •  تامین قطعات یدکی لیفتراک و تجهیزات انبارداری در کوتاهترین زمان

واحد خدمات پس از فروش شرک اپال ماشین شامل واحدهای تعمیراتی ذیل هستند :

  • واحد تعمیر موتور : در این واحد کلیه موتورهای دیزل و دوگانه سوز از قبیل موتورهای ایسوزو(ISUZU)، موتور نیسان (NISSAN)، موتور میتسوبیشی (MITSUBISHI)، موتور یانمار(YANMAR) و… به صورت کاملا تخصصی مورد بررسی قرارگرفته و پس از عیب یابی، تعمیر می‌گردد.
  • تعمیرات موتور : سیلندر و پیستون، واشر سر سیلندر، میل لنگ، یاتاقان، سوپاپ دود و هوا، رینگ پیستون و… می‌باشد.
  • واحد تعمیرگیربکس و سیستم ترمز : دراین واحد کلیه گیربکس های اتومات و غیر اتومات، اکسل لیفتراک، توربین لیفتراک، پمپ های حرکت لیفتراک، تعمیر پمپ ترمز، تعویض لنت ترمز و… انجام می‌گردد.
  • واحد آهنگری و تعمیرات شاسی و دکل لیفتراک : در این واحد بازسازی شاسی لیفتراک و تعمیر دکل لیفتراک ، نصب الحاقیه (رولگیر، عدلگیر، بشکه گیر و انواع کامپ، سایدشیفت و فورک پوزیشنر) و ساخت تجهیزاتی از قبیل اتاق لیفتراک و غلاف شاخک انجام می‌گردد.
  • واحد نقاشی و رنگ : لکه گیری رنگ لیفتراک و یا نقاشی کامل لیفتراک‌های اورحال شده در این واحد انجام می‌گردد.
  • واحد تعمیرات برقی : تعمیرات کلیه ادوات برقی لیفتراک و تجهیزات انبارداری از قبیل سیم کشی ، بردها الکتریکی، پانل داشبورد و موتورهای الکتریکی انجام می‌گردد.
  • واحد اداری خدمات پس از فروش: در این واحد هماهنگی لازم با مشتریان جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و همچنین اعزام نیروی خدمات و پایش اطلاعات مشتریان جهت انجام سرویس های دوره ای و پاسخگویی به متقاضیان درخواست خدمات و قطعات انجام می‌گردد.

اپال ماشین خاورمیانه

شرکت اپال ماشین خاورمیانه با بیش از یک دهه تجربه در زمینه واردات انواع لیفتراک (دیزل، دوگانه سوز و برقی) و تجهیزات انبارداری (جک پالت، پالت تراک، استاکر و ریچتراک) و ارائه خدمات پس از فروش این ماشین آلات در کشورمان مفتخر به همکاری با صنعتگران ایرانی می‌باشد.

تماس با کارشناسان
آدرس ما

دفتر مرکزی و فروشگاه قطعات: تهران، ستارخان، خ باقرخان غربی، پ ۷۵، واحد ۲

کارخانه و خدمات پس از فروش: شهر صنعتی کاوه، منطقه ویژه اقتصادی، خیابان شهدای دهم، انتهای خیابان شهدای دهم، کارخانه شرکت اپال ماشین

تلفن: ۰۲۱۶۶۹۰۴۰۵۶ و ۰۲۱۶۶۵۶۴۶۳۴

فکس: ۶۶۵۶۹۴۷۰-۰۲۱


 © تمامی حقوق این سایت متعلق به اپال ماشین خاورمیانه است.