نمایشگاه صنعت چوب و ماشین آلات

مایشگاه چوب اپال ماشین خاورمیانه 1401

صنعت چوب یکی از رایج‌ترین صنایع موجود در جهان می‌باشد که سابقه‌ای دیرینه دارد.

چوب به عنوان یکی از مهم‌ترین مواد موجود در طبیعت در صنایع مختلف و با اشکال متفاوت استفاده می‌شود. در کشور ما نیز استفاده از چوب در تمام صنوف دیده می‌شود.

با توجه به این گستردگی صنعت چوب و فعالیت کارخانه‌های تولید چوب و سایر فراورده‌های چوبی نظیر MDF، کارخانه‌ها جهت تسریع در روند تولید خود به ماشین آلات مختلفی نیاز دارند.

ار جمله این ماشین آلات می‌توان به دستگاه CNG، وکیوم، ولتر جت، دریل اشاره کرد.

اما یکی از مهم‌ترین ماشین آلات که هم در کارخانه‌های صنعت چوب و هم انبارهای مختلف چوب و MDF مورد استفاده قرار می‌گیرد لیفتراک می‌باشد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

لیفتراک و صنعت چوب

تقریبا می‌توان گفت در تمام کارخانه‌هایی که در صنعت چوب فعالیت دارد. دستگاه لیفتراک جهت جا به جایی انواع محصولات و ماشین آلات مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اندازه و ابعاد محصولات از لیفتراک‌ها با مشخصات متفاوتی استفاده می‌شود.

لیفتراک‌ها که در انواع مختلف دیزل ، دوگانه سوز و برقی تولید می‌شوند، با توجه به محیط کارایی متفاوتی دارند.

در صنعت چوب بیشترین مدل لیفتراکی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، لیفتراک ۵ تن ، لیفتراک ۷ تن و لیفتراک ۱۰ تن می‌باشد که با ارتفاع بالابری‌های مختلف به کار گرفته می‌شود.

نمایشگاه چوب و ماشین آلات

محصولات اپال ماشین

شرکت اپال ماشین خاورمیانه نمایندگی انحصاری لیفتراک دالیان در ایران انواع لیفتراک در تناژ مختلف را تامین می‌نماید و هم‌چنین به صورت تخصصی لیفتراک‌های تناژ سنگین با امکانات مختلف از محصولات این شرکت می‌باشد.

نمایشگاه صنعت چوب یکی از بهترین راه‌های ارتباط میان شرکت اپال ماشین و فعالان صنعت چوب می‌باشد.

به همین منظور شرکت اپال ماشین با حضور در پنجمین نمایشگاه صنعت چوب، ماشین آلات و یراق آلات شهر آفتاب واقع در تهران بزرگراه خلیج فارس از لیفتراک‌های خود رونمایی نموده و شرایط و تخفیفات ویژه‌ای در جهت همکاری بیشتر با صنعتگران صنعت چوب و MDF در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است شرکت اپال ماشین علاوه بر تامین لیفتراک در تناژ مختلف، با حضور در نمایشگاه فوق اعلام آمادگی درجهت تامین سایر ماشین آلات انبارداری نظیر جک پالت و استاکر و تامین کلیه قطعات یدکی لیفتراک را می‌نماید.

2 دیدگاه برای “نمایشگاه صنعت چوب و ماشین آلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش و استعلام قیمت
×

سلام! برای ارائه انواع لیفتراک، جک پالت، استاکر و قطعات یدکی در خدمتتون هستیم.

 

× مشاوره رایگان و درخواست پیش‌فاکتور