جک پالت کارکرده

چرا جک پالت کارکرده بخریم؟

جک پالت به‌ دلیل اینکه برای باربری طراحی و ساخته شده است بنابراین تحت تنش‌ها و فشارهای سنگین قرار می‌گیرد و ممکن است قطعات آن آسیب ببیند که بعضاً قابل مشاهده چشمی نیست و اگر شما دستگاه کار کرده تهیه کنید شاید به ظاهر سالم باشد اما به‌ دلیل ترک‌های میکروسکوپی که در زمان استفاده‌اش برداشته است ، هنگام استفاده شما موجب شکست شود.

جک پالت کارکرده
خرید جک پالت دست دوم

هم‌چنین قطعات جک پالت با توجه به میزان استفاده، نیازمند سرویس و روغنکاری‌های به موقع است که در جک پالت کارکرده، شما اطمینان ندارید که تا چه اندازه به این مهم توجه شده که در صورت عدم توجه موجب فرسایش قطعات شده و ممکن است درآینده نیازمند تعویض قطعه و درنتیجه موجب هزینه و به زحمت انداختن دوباره شما شود. سرویس‌هایی که برای جک پالت باید انجام شود:

تعمیر و نگهداری جک پالت

بررسی‌ها و بازرسی های معمول

جک پالت سطوح بالایی از دوام و تطبیق پذیری را به طور همزمان فراهم می‌کند. به منظور جلوگیری از اختلال در تجارت، و برای حفظ تجهیزات شما در شرایط بکر، ما یک روال تعمیر و نگهداری از جک پالت را توصیه می‌کنیم. این به شما این امکان را می‌دهد که به آن‌ها تکیه کنید و مطمئن باشید که گرفتار خرابی‌های جک نمی‌شوید.

نکات بازرسی واحد هیدرولیک

با بازرسی بیرونی واحد هیدرولیک از نظر نشت و ریزش روغن شروع کنید. سپس دستگاه را تست کنید. برای انجام این کار کافی است جک را بارگیری کنید و سپس عملکرد مکانیزم را آزمایش کنید. این را می‌توان به راحتی با بارگیری جک با بار سنگین انجام داد، اما نه باری که از حداکثر بار جک بیشتر باشد. سپس بگذارید پانزده تا بیست دقیقه بماند. از این طریق به سرعت قادر خواهید بود عملکرد جک خود را بسنجید. نوع روغنی که در یونیت هیدرولیک استفاده می کنید نیز بسیار مهم است. بهتر است از روغن هیدرولیک UNI-HO استفاده کنید. سعی کنید از روغن خودرو یا روغن ترمز هیدرولیک استفاده نکنید.

مشکلات احتمالی جک هیدرولیک

  • جک نمی‌تواند بار را بالا ببرد

قفل هوا در پمپ – برای حل این مشکل اهرم کنترل را در موقعیت آزاد قرار دهید. سپس به صورت دستی دسته را بین ده تا پانزده بار به سرعت پمپ کنید. یا برای مدت تقریباً پنج دقیقه.

سطح مایع پایین – جک را در موقعیت پایین قرار دهید. سپس دو شاخه فیلتر را بردارید. با استفاده از روغن هیدرولیک UNI-HO، مخزن روغن دستگاه را پر کنید تا سطح روغن با حداکثر سوراخ پرکننده پر شود. کل واحد را تخلیه کنید. دوشاخه فیلتر را به موقعیت اولیه خود بازگردانید. مطمئن شوید که دوشاخه به خوبی جا می‌شود، اما مراقب باشید بیش از حد سفت نشوید.

  • جک بارها را کاهش نمی‌دهد

دستگاه را به دقت بررسی کنید. به دنبال هر گونه مشکل ساختاری، به خصوص قطعات قاب خم شده. قطعاتی که باید در هنگام بازرسی مراقب باشید عبارتند از: پیوند بالابر و میله فشار. هر قسمت خم شده یا آسیب دیده قاب باید به سرعت تعویض شود. به همین ترتیب، کنترل دستی ممکن است به سادگی تنظیم نشده باشد و ممکن است نیاز به اصلاح کمی داشته باشد.

  • فقط یکی از جک‌ها لیفتراک بالا می‌رود

خرابی قسمت های زیر جک و نواحی و اجزای مربوطه را بررسی کنید:

  1. میله فشار
  2. براکت غلتکی بارگیری (محور محوری)

اگر هر یک از این قطعات آسیب دیده باشد به احتمال زیاد نیاز به تعویض خواهند داشت.

اپال ماشین خاورمیانه گارانتی محصول را برای کلیه تجهیزات و قطعات حمل و نقل ارائه می‌دهد. اگر سؤال یا نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری جک پالت دارید، لطفاً با تیم فنی مجرب ما تماس بگیرید. آنها بسیار باتجربه هستند و خوشحال می‌شوند به شما کمک کنند.

پیشنهاد ما به شما تهیه یک دستگاه نو است که با خیال آسوده از سلامت آن آگاه هستید و موجب هزینه‌های گزاف و فرسایشی برای شما همکاران محترم نخواهد شد.

شما می‌توانید جک پالت نو خود را با اطمینان از شرکت اپال ماشین خاورمیانه تهیه کنید.

شرکت اپال ماشین خاورمیانه نماینده انحصاری شرکت دالیان (بزرگترین تولید کننده لیفتراک‌های سنگین و فوق سنگین در کشور چین) متخصص و فعال در زمینه لیفتراک، استاکر، جک پالت و تجهیزات انبارداری فعالیت خود را به شرح ذیل و در سراسر کشور ارائه می‌نماید:

  • ارائه انواع لیفتراک در تناژ ۳ الی ۴۵ تن با موتورهای اورجینال ژاپنی، امریکایی و انگلیسی
  • ارائه و نصب انواع تجهیزات جانبی لیفتراک (کابین، کولر و بخاری، دکل کانتینررو، سایدشیفت، فورک پوزیشنر و …)
  • ارائه لیفتراک‌های دیزل، دوگانه سوز و لیفتراک برقی
  • ارائه جک پالت اپال در تناژ مختلف
  • ارائه انواع استاکر اپال در تناژ مختلف
  • امکان تولید و ارائه لیفتراک طبق سفارش مشتری
جک پالت دست دوم
خرید جک پالت دست دوم

برای تهیه جک پالت نو کافیست ،از سراسر کشور سفارش خود را از طریق سایت یا تماس ارائه دهید تا کارشناسان ما به شما، با افتخار مشاوره و خدمات ارائه دهند.

انواع جک پالت‌های نو

جک پالت دستی

اساسی‌ترین و متداول ترین جک پالت است، که در آن کاربر به صورت دستی شاخک‌ها را پایین آورده و آن‌ها را از زیر پالت هل می‌دهد تا بتواند جا به جایی را انجام دهد. این مدل جک پالت نسبتا سبک بوده و به راحتی با وسیله‌های نقلیه قابل حمل هستند.

جک پالت

یکی از انواع محبوب جک پالت‌ها، جک پالت هستند. این دستگاه در اصل نسخه باطری جک پالت دستی می‌باشد که در آن کاربر با فشردن دکمه عملیات بالا بردن را انجام می‌دهد.

جک پالت قیچی

جک پالت قیچی مجهز به پایه‌های متقاطع زیر شاخک هستند. هم‌چنین می‌توانند بار را ارتفاع تقریبا ۱ متر بالا بیاورند.

معمولا کاربرد آن برای بارگیری روی وسایل نقلیه سبک می‌باشد و در تناژ ۱ تن تولید می‌شوند.

جک پالت مقیاس‌دار

جک پالت ترازو دار مجهز به ترازوی توزین داخلی است که به کارخانه و انبارها کمک می‌کنند تا نه تنها کالا را حمل و نقل کنند، بلکه به طور هم زمان آن‌ها را وزن کنند.

جک پالت رول‌بر

از این مدل جک پالت برای جابه‌جایی بارهایی که به صورت رول هستند استفاده می‌شود. مانند رول کاغذ. به طور معمول کاربر رول را روی شاخک قرار می‌دهد تا بلند کردن و پایین آوردن آن‌ها را تسهیل کند.

جک پالت گالوانیزه

فولاد ضد زنگ همیشه جایگزین ارجح‌تری نسبت به سایر فلزات سنگین مانند آهن است که با گذشت زمان مستعد زنگ زدگی هستند. به همین دلیل جک پالت گالوانیزه یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای کارخانه‌ها می‌باشد. معمولا از این مدل جک پالت در سردخانه‌ها استفاده می‌شود.

پس از تهیه دستگاه‌های مذکور، قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند و نیاز به مراجعه حضوری نیست. هم‌چنین از مزیت‌های دیگر دستگاه‌های شرکت اپال ماشین خاورمیانه می‌توان به تامین کلیه قطعات اشاره کرد که در صورت نیاز شما عزیزان، در اختیارتان قرار خواهد گرفت و یا درصورت خرابی، چنانچه دستگاه شما در مهلت گارانتی باشد، دستگاه تامین قطعه و تعمیر می‌شود.

خدمات ارائه شده توسط شرکت اپال ماشین خاورمیانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش و استعلام قیمت
×

سلام! برای ارائه انواع لیفتراک، جک پالت، استاکر و قطعات یدکی در خدمتتون هستیم.

 

× مشاوره رایگان و درخواست پیش‌فاکتور