لیفتراک سهند

لیفتراک سهند

شرکت لیفتراک سازی سهند با سال‌ها تجربه در زمینه مونتاژ و ساخت لیفتراک  به عنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده لیفتراک در ایران می‌باشد.

کارخانه تولید لیفتراک سهند در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. طی سال‌ها فعالیت در ساخت لیفتراک تا کنون بیش از ۱۵۰۰۰ دستگاه لیفتراک در تناژ مختلف و با سوخت‌های دیزلی، گازی، دوگانه و برقی تولید نموده است. لیفتراک سهند با توجه به سابقه خود همواره جز و انتخاب‌های مشتریان می‌باشد.

لیفتراک سهند

انواع لیفتراک سهند

مجموعه لیفتراک سازی سهند معمولا لیفتراک های با مشخصات زیر را تولید نموده است:

  • لیفتراک دیزل سهند ۲ الی ۵ تن
  • لیفتراک دوگانه سوز ۲ و ۳ تن
  • لیفتراک گاز سوز ۲ الی۴ تن
  • لیفتراک برقی ۱ الی ۲٫۵ تن
  • ریج تراک، استاکر و جک پالت برقی ۱ الی ۲.۵ تن
  • جک پالت دستی ۲ الی ۵ تن
  • یدک کش برقی با قدرت کشندگی ۷ تن

موتور و گیربکس لیفتراک سهند

لیفتراک‌های سهند در سال‌های مختلف با گیربکس‌های مختلف در بازار عرضه شده‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌‍‌پردازیم.

بر روی لیفتراک سهند دیزل معمولا ۲ مدل موتور قرار دارد:

موتور پرکینز و موتور شرکت موتور سازان تبریز

در بین مشتریان اکثرا تمایل به خرید لیفتراک دیزل سهند با موتور پرکینز دارند. از مزایای این مدل موتور می‌توان به در دسترس بودن قطعات و تعمیرات ساده و آسان آن اشاره نمود.

بر روی لیفتراک‌های دوگانه سهند نیز موتور پرکینز قرار دارد و تفاوت آن با دیزل در پیستون های موتور می‌باشد.

اپال ماشین ارائه دهنده انواع تجهیزات انبارداری برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۴۰۵۶ و ۰۲۱۶۶۵۶۴۶۳۴ تماس بگیرید.

دکل لیفتراک سهند

یکی دیگر از مشخصات لیفتراک سهند که معمولا به هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، دکل لیفتراک سهند می‌باشد. معمولا دکل‌های لیفتراک سهند ۳ مدل تک جک، جفت جک، جک تلسکوپی کانتینررو می‌باشند.

باتوجه به ارتفاع بالابری مورد نیاز به دکل کوتاه و دکل بلند شهرت دارند.

لیفتراک سهند کانتینررو

یکی دیگر از انواع لیفتراک سهند می‌باشد که مناسب جهت بارهای درون کانتین و یا فضاهایی است که محدودیت ارتفاع دارند.

لیفتراک سهند تک جک

جزء قدیمی ترین مدل های لیفتراک سازی می‌باشد که بر روی لیفتراک‌های سهند تا تولید سال ۱۳۸۰ این مدل دکل قرار دارد. از معایب آن می‌توان به دید کم اپراتور اشاره نمود.

لیفتراک سهند جفت جک

شرکت لیفتراک سازی سهند جهت به روز شدن و همراه شدن با سایر شرکت‌ها تولید لیفتراک از تولید سال ۱۳۸۰ به بعد از دکل های جفت جک استفاده نموده است که وسعت دید بهتری برای اپراتور دارد.

نمایندگی لیفتراک سهند 

از آنجایی که لیفتراک مشابه سایر ماشین آلات صنعتی هزینه های تعمیر و نگهداری بالایی دارد به هنگام خرید باید دقت لازم انجام گیرد تا دستگاه مناسبی خریداری شود. به این منظور بهترین راه برای خرید لیفتراک سهند مراجعه به نمایندگی و شرکت های معتبر ارائه دهنده لیفتراک و خدمات لیفتراک می‌باشد. زیرا نمایندگی فروش لیفتراک با تجربه ای که در این زمینه دارند می‌تواند بهترین مشاوره را جهت خرید لیفتراک سهند به شما ارائه دهند.

خرید لیفتراک سهند

قیمت لیفتراک سهند

قیمت لیفتراک سهند با توجه به تناژ، نوع موتور و گیر بکس ، ارتفاع بالابری و الحاقیه و تجهیزات اضافی قیمت‌های متفاوتی دارد. لیفتراک سهند با توجه به این که تولید داخلی می‌باشد و هزینه کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی برای تولید دارد همواره مورد توجه صنعت گران می‌باشد و طرفداران زیادی در صنعت ایران دارد.

قیمت لیفتراک سهند کارکرده نیز با توجه به موارد مختلف تعیین می‌گردد.

از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت لیفتراک سهند می‌توان به نوع دکل و تناژ آن اشاره کرد. به طور مثال لیفتراک سهند جفت جک قیمت پایین‌تری دارد یا هرچه ارتفاع بالابری لیفتراک بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می‌رود.

لیفتراک سهند کارکرده

لیفتراک سهند کارکرده به قدری بین صنعتگران طرفدار دارد که بعضا لیفتراک کارکرده سهند بارها باز سازی شده و اورحال می گردد و هم‌چنان تقاضا برای آن وجود دارد.

مهم‌ترین دلیل که لیفتراک سهند کارکرده مورد استقبال مشتریان قرار گرفته قیمت مناسب قطعات لیفتراک سهند می باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

از دلایل دیگر خرید لیفتراک سهند کارکرده، وجود بازار مطلوب خرید و فروش آن می‌باشد. زیرا تعمیرکاران لیفتراک نیز راغب خرید این مدل لیفتراک می‌باشند که پس از بازسازی آن را مجددا به فروش می‌رسانند.

قطعات لیفتراک سهند

برای خرید لیفتراک یکی از مواردی که همواره مشتریان در نظر میگیرند در دسترس بودن قطعات و موجود بودن قطعات می‌باشد، زیرا ماشین آلات صنعتی قطعا به مرور زمان به قطعات و لوازم یدکی احتیاج دارند.

همان طور که اشاره کردیم مهم‌ترین دلیل محبوبیت لیفتراک سهند کارکرده در دسترس بودن قطعات لیفتراک می باشد. زیرا اکثر فروشندگان قطعات لیفتراک لوازم یدکی لیفتراک سهند را نیز تامین می‌نمایند.

به همین دلیل قیمت قطعات لیفتراک سهند رقابتی می‌باشد.

جهت دریافت مشاوره و خرید انواع قطعات لیفتراک سهند می‌توانید با همکاران ما در واحد قطعات و خدمات پس از فروش اپال ماشین تماس حاصل فرمایید.

خرید لیفتراک سهند کار کرده

برای خرید لیفتراک سهند کارکرده باید به مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌شود توجه نمود.

اگر در صنعت خود از لیفتراک طی شیفت کاری محدود استفاده می‌کنید، به طور مثال هفته‌ای یکی، دو مرتبه تخلیه و بارگیری، لیفتراک سهند گزینه‌ای مناسبی برای خرید می‌باشد.

با توجه به این که اکثر لیفتراک‌های سهند موجود در بازار بارها باسازی شده اند. هنگام خرید حتما از مکانیک با تجربه جهت کارشناسی لیفتراک سهند کارکرده استفاده نمایید.

ار آنجایی که معمولا لیفتراک سهند کارکرده سند محضری و شرکتی ندارند، حتما لیفتراک خود را از فروشگاه ها و شرکت‌های معتبر با ارائه مبایعه نامه معتبر ممهور به مهر فروشگاه تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش و استعلام قیمت
×

سلام! برای ارائه انواع لیفتراک، جک پالت، استاکر و قطعات یدکی در خدمتتون هستیم.

 

× مشاوره رایگان و درخواست پیش‌فاکتور