فروش و قیمت لیفتراک

خرید لیفتراک

لیفتراک یکی از مهم‌ترین ماشین‌های انبارداری به شمار می‌رود که امروزه در بیشتر کارخانه‌ها و شرکت‌ها از آن به منظور جا به جایی و حمل بار استفاده می‌کنند. خرید لیفتراک برای شرکت‌ها و کارخانجاتی که بخش قابل توجه فرآیند کاری آن‌ها، مربوط به حمل و نقل بار است، یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.

با خرید لیفتراک و استفاده از آن برای حمل و جا به جایی بارها، قطعا سرعت و هم‌چنین راندمان کاری به شدت افزایش پیدا می‌کند. یک لیفتراک به تنهایی قادر است وظیفه چندین نفر را در زمان کمتر انجام دهد. علاوه بر آن ریسک حمل و نقل بار با استفاده از این دستگاه بسیار پایین تر بوده و خطر واژگونی یا آسیب دیدن بار بسیار کمتر است.

امروزه مدل‌های بسیار متعددی از انواع لیفتراک‌ها توسط شرکت دالیان تولید می‌شود. این ماشین‌های صنعتی از نظر نوع موتور و هم‌چنین تناژ حمل بار به دسته بندی‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند. به همین علت بهتر است قبل از خرید لیفتراک، با کارشناسان مشورت داشته باشید تا لیفتراکی متناسب با شرایط مورد نظر خود خریداری کنید.

لیفتراک‌های دالیان از لحاظ نوع موتور در ۳ دسته دیزلی، دوگانه سوز و برقی تولید می‌شوند و در تناژ های ۲٫۵ الی ۱۵ تن موجود می‌باشند. چنانچه قصد خرید لیفتراک دارید می‌توانید با واحد فروش مجموعه اپال ماشین خاورمیانه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

قیمت لیفتراک
خرید انواع لیفتراک

بهترین مدل لیفتراک

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید لیفتراک‌های صنعتی فعالیت می‌کنند. از جمله معروف‌ترین و برترین برندهای موجود در بازار می‌توان به برندهای دالیان، سپاهان، سهند، تویوتا، کوماتسو و دوسان اشاره کرد. از بین تمامی برندهای موجود در زمینه تولید لیفتراک، برند ژاپنی تویوتا محبوب‌ترین مدل در بین خریداران می‌باشد و عموما بیشتر افراد اعتماد بالایی به این برند دارند.

عمده شهرت و محبوبیت برند تویوتا به دلیل دوام و طول عمر بسیار خوب محصولات آن می‌باشد. اکثر محصولات تویوتا دارای کارایی و دوام خوبی هستند و کمتر دچار خرابی و نقص فنی می‌شوند.

از دیگر برندهای محبوب در ایران می‌توان به برندهای هیوندا و هم‌چنین برند کوماتسو اشاره کرد. کوماتسو از جمله غول‌های دنیا در زمینه تولید ماشین‌های صنعتی به شمار می‌رود. لیفتراک‌های کوماتسو نیز از نظر کارایی و دوام وضعیت بسیار خوبی دارند و در ایران بازار خرید و فروش لیفتراک‌های آن به نسبت سایر برندها بهتر است.

لیفتراک دالیان

البته یک نکته بسیار مهم که باید به آن توجه کرد این است که، قطعات و محصولات ۳ برند ذکر شده به دلیل وجود تحریم‌های بین المللی علیه ایران، کمتر وارد می‌شوند. به همین دلیل پیدا کردن مدل‌های صفر و کار نکرده از بین برندهای تویوتا، هیوندا و کوماتسو کمی دشوار است. هم‌چنین در صورت خرابی آن‌ها، خرید قطعات یدکی نیز کمی سخت و گران است.

یک نکته منفی دیگر، گران بودن هزینه خرید لیفتراک‌های این ۳ برند می‌باشد. معمولا قیمت خرید لیفتراک‌های این ۳ برند در مقایسه با سایر برندهای دیگر از جمله چینی و ایرانی تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارد.

به عنوان مثال یکی دیگر از برند های خوب که در تولید لیفتراک فعالیت گسترده ای دارد، دالیان می‌باشد.

شرکت دالیان در کشور چین مستقر است و محصولات این برند علاوه بر کیفیت مناسب و کارایی خوب، هزینه خرید بسیار معقول و اقتصادی‌تری دارند.

لیفتراک‌های دالیان در ۳ مدل برقی، دوگانه سوز ، دیزلی در تناژهای متنوع موجود هستند. اگر به دنبال یک برند با محصولات متنوع و هم‌چنین قیمت مناسب هستید، برند دالیان گزینه خوبی برای شما است.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره‌‎های ۰۲۱۶۶۹۰۴۰۵۶ و ۰۲۱۶۶۵۶۴۶۳۴ تماس بگیرید.

اگر بخواهیم بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های لیفتراک را معرفی کنیم، باید به لیفتراک های ۲ تا ۵ تن اشاره کرد. عموما نیاز بیشتر کارخانجات و شرکت‌های مختلف به لیفتراک‌هایی به تناژ ۲ تا ۵ تن می‌باشد. این لیفتراک‌ها خرید و فروش بالاتری دارند و در صنایع به کار می‌روند.

به طور کلی لیفتراک ها بر توجه به نوع موتورشان، تناژ های مختلفی دارند. به عنوان مثال لیفتراک های برقی عموما برای تناژ های ۲ تا ۵ تن مناسب می‌باشند در صورتی که از لیفتراک‌های دیزلی برای حمل بارهای سنگین ۱۰ تن به بالا استفاده می‌کنند. مدل‌های دوگانه سوز نیز توان خوبی برای حمل بار های ۵ تا ۸ تن دارند.

قیمت خرید لیفتراک

قیمت خرید لیفتراک در ایران برخلاف بیشتر کشورهای دنیا، از نرخ ثابت و مشخصی برخوردار نیست. معمولا قیمت ماشین‌آلات و دستگاه‌های صنعتی از جمله لیفتراک‌ها، با تغییرات نرخ ارز دچار نوسان می‌شوند. به همین دلیل قیمت خرید لیفتراک‌ها در دوره‌های زمانی مختلف با هم تفاوت دارند.

علاوه بر نرخ ارز، عوامل دیگری نیز در قیمت خرید لیفتراک‌ها تاثیر گذار می‌باشند. از جمله مواردی که در قیمت خرید این ماشین‌های صنعتی تاثیر گذار هستند، می‌توان به هزینه گمرک ایران، هزینه حمل و نقل و باربری اشاره کرد. این نرخ‌ها نیز در طول دوره‌های زمانی مختلف نوسان دارند.

تغییرات نرخ دلار حتی در قیمت لیفتراک‌های ایرانی نیز تاثیر گذار است زیرا بخش قابل توجهی از قطعات اساسی آن‌ها وارداتی است.

هزینه حمل و نقل از جمله مهم‌ترین مواردی است که در قیمت خرید لیفتراک تاثیر گذار است. این هزینه به دو بخش تقسیم می‌شود. یک هزینه مربوط به حمل دستگاه به صورت هوایی یا دریایی تا مرز کشور است و هزینه دوم مربوط به جا به جایی آن در داخل کشور می‌باشد. معمولا جا به جایی‌های خارج کشور از طریق دریا و حمل و نقل داخل کشور به طور زمینی انجام می‌شود.

مورد دیگر که در قیمت خرید لیفتراک‌ها تاثیر گذار است، هزینه گمرک ایران می‌باشد. هزینه گمرک نیز به برند، کشور سازنده ماشین، مدل و سایر ویژگی‌های محصول بستگی دارد و در افزایش قیمت خرید لیفتراک به شدت تاثیر می‌گذارد.

هزینه حمل و نقل لیفتراک

به طور کلی هزینه خرید لیفتراک‌های برند خارجی بیشتر از مدل‌های ایرانی می‌باشد. زیرا هزینه حمل و نقل خارجی نیز به آن اضافه شده و همین عامل باعث بالا رفتن قیمت آن‌ها می‌شود. حمل و جا به جایی خارجی لیفتراک‌ها شامل بارگیری و حمل دستگاه‌ها از کشور مبدا سازنده به مرزهای ایران می‌باشد. حمل و نقل‌های خارجی عموما به صورت دریایی یا هوایی انجام می‌گیرد.

لیفتراک‌ها به دو شیوه هوایی و دریایی حمل می‌شوند که در روش هوایی هزینه‌ها نسبتا بالاتر است و به همین علت کمتر از آن استفاده می‌شود. معمولا حمل و نقل خارجی لیفتراک‌ها به صورت دریایی انجام می‌گیرد و برای شرکت‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر است. هزینه جا به جایی با کشتی به میزان مسافت بین دو کشور و هم‌چنین حجم و سنگینی ماشین بستگی دارد.

پس از تحویل لیفتراک‌ها در بنادر ایران، ماشین‌ها به طور زمینی با استفاده از ماشین های سنگین باربری جا به جا می‌شوند. هزینه جا به جایی زمینی نیز به وزن لیفتراک و هم‌چنین مسافت بستگی دارد. هزینه‌های جا به جایی در قیمت خرید لیفتراک‌ها تاثیرات بسزایی دارند.

هزینه گمرک لیفتراک

یکی از مهم ترین معیار های تاثیر گذار در قیمت خرید لیفتراک‌های برند خارجی، هزینه گمرک می‌باشد. تعرفه واردات لیفتراک‌ها به ویژگی‌های دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال نوع موتور و هم‌چنین قدرت و توان آن در هزینه و تعرفه‌های گمرکی تاثیر مستقیمی دارند.

خرید لیفتراک

قیمت لیفتراک در کمپانی اصلی

قیمت خرید لیفتراک‌ها بسته به نوع موتور آن‌ها و هم‌چنین تناژ حمل بار متفاوت است. قیمت لیفتراک‌های برند خارجی پس از وارد شدن به ایران به دلیل هزینه جا به جایی، گمرک و … افزایش پیدا می‌کند. معمولا قیمت‌های این ماشین‌های صنعتی در ایران طی دوره‌های زمانی مختلف به دلایل اقتصادی نوسان زیادی دارند. اما در کشورهای خارجی که اقتصاد با ثباتی دارند عموما قیمت‌ها ثابت هستند و تغییرات چندانی ندارند. در توضیحات زیر لیست قیمت‌های خرید لیفتراک‌ها در بازارهای بین المللی به صورت دلاری ذکر شده است.

  • لیفتراک‌های تویوتا

قیمت خرید لیفتراک‌های برند تویوتا نسبت به دیگر برندها کمی بالاتر است. لیفتراک‌های تویوتا پر فروش‌ترین مدل‌ها دنیا محسوب می‌شوند و از این نظر شرکت تویوتا در رتبه اول قرار دارد. قیمت خرید لیفتراک‌های تویوتا بسته به مدل‌های مختلف بین ۱۸ تا ۸۰ هزار دلار آمریکا می‌باشد. تویوتا اولین شرکتی است که این ماشین‌های باربری را به بازار جهانی عرضه کرد.

  • لیفتراک‌های کوماتسو

کوماتسو یکی از نام‌های آشنا در ایران می‌باشد که محبوبیت خاصی بین خریداران ماشین آلات صنعتی دارد. قیمت خرید لیفتراک‌های کوماتسو نیز بین ۱۷ تا ۷۵ دلار متغیر است. کوماتسو از سال ۱۹۵۳ در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و باربری فعالیت می‌کند.

قیمت لیفتراک‌های ایرانی

برندهای متعددی در ایران در زمینه تولید لیفتراک فعالیت می‌کنند. از جمله برندهای معتبر ایرانی می‌توان به سپاهان، آریا، سهند اشاره کرد. معمولا لیفتراک‌های ایرانی از نظر قدرت موتور، گیربکس و قطعه‌های اصلی قدرت زیادی ندارند. به همین علت پس از خرید لیفتراک هزینه‌های زیادی برای تعمیرات و سرویس‌های دوره ای باید پرداخت کرد.

برند سهند از جمله قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی است که لیفتراک‌های آن قیمتی حدود ۳ تا ۳۲ هزار دلار دارند. لیفتراک‌های سپاهان تحت لیسانس برند کلارک می باشند و قیمت آن‌ها نیز هم‌چون برند سهند می‌باشد.

قیمت لیفتراک‌های دالیان

دالیان نیز از برندهای خوب چینی محسوب می‌شود که محصولات باکیفیت و خوبی دارد. قیمت خرید لیفتراک‌های دالیان بسته به تناژ حمل بار و هم‌چنین نوع موتور بین ۱۰ تا ۵۰ هزار دلار متغیر می‌باشد.

اطلاعات اپال ماشین خاورمیانه

قیمت لیفتراک برقی

لیفتراک‌های برقی رنج قیمتی زیادی دارد و هر برند محدود قیمتی متفاوتی عرضه می‌کند. اما به طور کلی قیمت خرید لیفتراک‌های برقی حدود ۲۵ الی ۳۵ هزار دلار می‌باشد. معمولا مدل‌های برقی در تناژهای کم مانند ۲ الی ۵ تن به کار می‌روند. با وجود این که مدل‌های برقی قیمت بالاتری دارند، اما هزینه‌های نگهداری آن‌ها بسیار پایین است و استهلاک چندانی نیز ندارند.

باطری و هم‌چنین برد لیفتراک‌های برقی مهم‌ترین قطعات آن‌ها به شمار می‌روند و هزینه‌های خرید بالایی نیز دارند. قیمت باطری لیفتراک‌ها بسته به توان و ظرفیتشان بین ۲ الی ۸ هزار دلار متغیر است.

قیمت قطعات لیفتراک‌

به طور کلی به دلیل این که از لیفتراک‌ها برای حمل و جا به جایی اجسام سنگین استفاده می‌کنند، استهلاک بالایی دارند و قطعات آن‌ها آسیب می‌بینند. بهتر است قبل خرید لیفتراک حتما به لیست قیمت قطعات اساسی آن نیز توجه داشته باشید.

به عنوان مثال در لیفتراک‌های برقی، باطری از مهم‌ترین قطعات به شمار می‌رود و در صورت استفاده نادرست از آن، آسیب می‌بیند. قیمت خرید باطری برای لیفتراک‌ها از ۳ تا ۸ هزار دلار متغیر است. قیمت باطری‌ها نیز بر اساس قدرت و ظرفیت آن‌ها دسته بندی می‌شوند. طبیعتا هر چه توان و ظرفیت باطری بیشتر باشد، قیمت خرید آن نیز بالاتر است.

لاستیک نیز از مهم‌ترین قطعات لیفتراک‌ها به شمار می‌رود. لیفتراک‌ها در مدل‌های مختلف دارای ۳ تا ۶ عدد لاستیک هستند. هر چه تناژ دستگاه بالاتر باشد، تعداد لاستیک‌های تعبیه شده برای آن نیز بیشتر می‌شود. لاستیک‌های لیفتراک باید بر اساس شرایط محیط کار انتخاب شوند. هم‌چنین سایز لاستیک آن‌ها نیز متغیر است. به همین علت نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن‌ها در نظر گرفت.

دکل، از اساسی‌ترین قطعات لیفتراک‌ها است. قیمت خرید قطعه دکل به ارتفاع آن بستگی دارد. دکل‌ها در ابعاد و ارتفاع‌های مختلف در بازار موجود هستند. کشور و شرکت سازنده دکل نیز در قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد.

جمع بندی کلی

قیمت لیفتراک بر اساس نوع برند، تناژ حمل بار و هم‌چنین نوع سوخت موتور … تعیین می‌شود. لیفتراک‌های برند خارجی مانند دالیان، تویوتا، کوماتسو و … قیمت‌های بالاتری دارند که دلیل آن، هزینه حمل و نقل خارجی و داخلی و هم‌چنین گمرک می‌باشد.

هر چه تناژ حمل و جا به جایی لیفتراک بالاتر باشد، طبیعتا قیمت خرید لیفتراک نیز افزایش می‌یابد. بهتر است قبل از خرید لیفتراک حتما نوع کاربری آن، حداکثر میزان وزن بار و متوسط بار قابل حمل خود را محاسبه کنید و مدلی متناسب با نیاز خود خریداری نمایید.

موتور لیفتراک‌ها به ۳ دسته دیزلی، برقی و دوگانه سوز تقسیم می‌شود. مدل‌های برقی قیمت خرید بالاتری دارند اما هزینه نگهداری آن‌ها ناچیز است. مدل‌های دیزلی برای کار در شرایط محیطی باز مناسب هستند. هم‌چنین مدل‌های دوگانه سوز برای کار نیمه سنگین در فضای‌های بسته کاربردی می‌باشند.

درخواست پیش فاکتور

برای درخواست صدور پیش فاکتور لطفا فرم روبه رو تکمیل فرمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

    6 دیدگاه برای “فروش و قیمت لیفتراک

    1. zamani گفته:

      سلام وقت شما بخیر، لیفتراک با ارتفاع بالابری ۷ متر و از نظر ابعاد محدودیت داریم موجود دارید؟

    2. سعید گفته:

      سلام میخواستم بپرسم که لیفتراکا امکان نصب کابین برای سرمایش و گرمایش دارند؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سفارش و استعلام قیمت
    ×

    سلام! برای ارائه انواع لیفتراک، جک پالت، استاکر و قطعات یدکی در خدمتتون هستیم.

     

    × مشاوره رایگان و درخواست پیش‌فاکتور